besök på kolonilotten

är lite orolig för hur det ska gå med att jobba i morgon
så jag gjorde en test

duschade, klädde på mig riktiga kläder som motsvarighet till hemmaslafs, åkte till kolonilotten.

hämtade några potatisar, morötter, röd lök, rödbetor och tomater.

rotfrukter
jag känner mig rik. sånt här gör mig glad!
idag blir det vegetariskt  🙂

solens tomater

kom hem efter en halvtimme helt genomblöt av svett.

Published in: on torsdag 27 augusti 2009 at 3:46  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/08/27/besok-pa-kolonilotten/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Du kanske har ”svininfluensan”, då ska du nog stanna hemma… hörde att det börjat sprida sig nu.

    • hej a.
      tack för omtanken!
      men för mig är det bara stress. det har varit lite väl pressat för mig ett tag nu.

      kram!

  2. Jag har också haft svininfluensan, influensan är borta men svinet är kvar. Tyvärr.

    Annars så önskar jag dig ett riktigt gott kryande under helgen. Det såg ju ganska bra ut med alla rotisar och tomater.

    • *gapskratt*

      knasboll!

      det var väldans gott med nykokta grön- och rödsaker med smör på.
      morötterna knaprades råa….mums!


Kommentera

