äcklad

jag vill inte ta reda på vad det är de säger
jag vill inte ta reda på om de ironiserar
jag blir bara äcklad

vidrigt

Published in: on söndag 30 augusti 2009 at 10:46  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/08/30/acklad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. nassar är äckliga, de lappar hela den här stan i omgångar med sitt skit. Jag antar att vikingarna, de svenska soldater som slogs mot danskar här i skåne osv i olika omgångar aldrig reste en stake mot utländska fruntimmer. Svenskarna har alltid varit så hyvens i krig. Vikingar och soldater samlade säkert in stålar till alla barn vars föräldrar de mördade under sina krigståg.

    Morrr….

    • jag blir så illa berörd när folk är väck i skallen.

      fy! *ryser av obehag*

      de skulle ha en dokumentär på tv någonstans om hur ett välfärdsland som danmark, där folk betecknas som ett av jordens lyckligaste folk (de har mätt det på något vis) kunde ha en sån stor och utbredd grupp högerextremister…

      kan inte se den heller *hu*


Kommentera

