det här med näringsexpert

jag har så lite ork

den lilla kraft jag har tar slut så snabbt

det är som att gå två-tre år tillbaka i tiden i kraft (= 0).
som tur var har jag inte de andra symtomen jag hade då.

naturligtvis jobbar jag fortfarande heltid.
men det är en kamp att klara av det.

det är en konstig trötthet för denna gång har jag ingen hjärndimma.
är helt klar i skallen.
men är så in i bomben trött att jag vinglar när jag går.

den näringskunnige jag anlitat säger att det är så här:

processen tar tre månader

nu kan min kropp bara ta upp lite näring ur den kost jag äter.
min kropp är dessutom kass på att använda den lilla näring den tar upp.
därför håller vi på att laga min mage nu.
så att min mage ska kunna ta upp näring.

processen förvandling kräver energi och eftersom jag har så lite energi blir jag ännu tröttare och ännu mer slut.
detta är första månaden då omställningen sker.

nästa månad ska kroppen börja fylla på reservlagren.

tredje månaden ska jag kunna känna energin komma flödande och jag ska kunna komma tillbaka och funka skapligt normalt.

nu är det som så att januari är min tredje månad.

januari är årets mest hektiska månad för en ekonom.

så jag skulle vilja beställa en uppspeedad version av den här processen tack!

Published in: on tisdag 10 november 2009 at 9:55  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/11/10/det-har-med-naringsexpert/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Tre månader!? Vafalls! Näe, det där låter inte rättvist. Ska det ta så lång tid så får jag hoppas att människan ifråga har rätt.

    Annars så behöver du nog mest en solsemester, snart
    är det dags för riktigt billiga sistaminuten till Indien.

  2. ja det vore något indien

    finns många läkekunniga där 🙂

    uppe i bergen vad-det-nu-heter ska det vara fanastiskt sägs det


Kommentera

