borde summera 2009

det är lite bättre nu

jag har en del av mitt liv som är fullkomligt underbar

jag har en del av mitt liv som är en kamp

men nu… nu kommer 2010

nu får det vara sluttjurat för ett tag
dags att spotta i nävarna och kämpa på lite igen

Published in: on onsdag 30 december 2009 at 9:20  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/12/30/borde-summera-2009/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Här är en video jag fann, som innehåller en del intressanta kommentarer (även om den är amerikansk):

    • hej a. nu har jag kollat på denna en gång till.
      jag blir så förbannad!
      den här tjejen beskriver ju exakt det som har tagit mig år av egna tester och läsande att komma fram till.
      samma sak sägs på vilket sköldkörtelforum som helst.
      men läkarna? fattar de? nej.
      jag vet inte hur många tiotusen jag har lagt på kosttillskott och naturläkemedel och näringsterapeuter.
      jag blir hela tiden bättre och bättre men har inte fått någon hjälp alls av läkare.
      det senaste är att jag håller på med att laga min mage så att jag blir bättre på att ta upp näring så jag får lite kraft. funkar kalasbra.
      grrr.

  2. Har du förresten någonsin gjort något ”privat” test, typ de som levereras här? http://www.scandlab.com/index.html

  3. det enda jag har gjort är en hårmineralanalys som var jättebra för mig. har fått lite hjälp. ska ta en uppföljande analys inom kort.

    jag hade som många andra hyposar nerkörda binjurar och så urdålig matsmältning – dåligt med saltsyra i magen mmm


Kommentera

