härmis

såg att badgear hade sina fötter på sandhammaren.

kom på att det hade ju jag med. i oktober.
wow vad jag gillade sandhammaren. måste snart dit igen.

vilken känsla det här var!

blev full i skratt när jag såg den här. tänkte att det kanske var badgear som sprang så snabbt att han tappade dojjan.

någon sa att det här är skarvar. denne någon sa att han hade träffat en fågelräknare vid ale stenar som hade räknat över
40 000 skarvar samma dag .
beundransvärt! jag skulle ha tappat räkningen…


strandkonst

skåne är helt fantastiskt!

Published in: on fredag 8 januari 2010 at 12:57  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2010/01/08/harmis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Det är så vackert så att ögonen tåras. Man skulle bosätta sig vid stranden ett år och följa allt som sker.

    • jäpp jag är helt såld! måste ner snart igen!

  2. Hej!
    Jag satt och goglade om reductil,
    hitta din sida,
    om jag förstår rätt så har du provat/eller håller på med det..?!
    Kanske du har lust att berätta om det lite..?
    hur upplevde du det..?

    svara gärna:)
    // Linda !

    • hej linda!
      jag har gått ned en massa kilon med hjälp av reductil.
      jag fick en helt vansinnig diet av min läkare som jag höll på att stupa på. men jag läste på och köpte mig en blodtrycksmätare och så slutade det bra.
      jag åt en kopp välling på morgonen och en kopp hemlagad grönsakssoppa på kvällen. på denna diet gick jag ner mig totalt på fyra veckor så det är inget jag rekommenderar. jag mådde jättedåligt.

      läkarna slarvar med att kolla sina patienter och reductil är inget att leka med så läs på ordentligt och håll noga koll på dig själv så du inte börjar må dåligt.
      själv köpte jag en blodtrycksmätare och hade alla värden kollade hos läkare innan vi körde igång.

      läs på om mjukfasta. jag tycker att det är en bra kickstart på en reductilperiod. sen varva med en period bra mat. sen kan man ta en mjukfasta till.

      men som sagt. läs på ordentligt och tänk noga innan om du verkligen vill använda reductil. folk har dött av den medicinen.

      att jag använde reductil berodde på att ingenting annat funkade. det var helt omöjligt för min kropp att tappa vikt.

      hade jag en fungerande kropp skulle jag i stället köpa boken Scarsdalemetoden på nätet och köra den 2 veckor, äta normalt i två veckor osv. eller äta lchf eller viktväktarna eller något annat som är riktig mat och där man får vara mätt i stället för att stoppa i sig en massa livsfarliga mediciner.

      kram och lycka till!


Kommentera

