omlokalisering

har bestämt mig för att förflytta mig geografiskt för en längre tid.

det blir örebro.

jag letar som en tok efter föreningar, gympa, vandringar och prylar.
föreningar verkar inte vara grejen där.

det är vackert i örebro.

har provpromenerat åt diverse håll.
det är fint som bara den men väldigt svårpromenerat.
de har ännu sämre snöröjning än vi så det kommer att ta en god stund innan det blir vår promenadmässigt.

nytt jobb väntar.

fantastiskt att byta riktning och göra något annat  🙂

Published in: on måndag 8 mars 2010 at 2:41  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2010/03/08/omlokalisering/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Grattis!

    Här är en länk till min favoritförening (i Örebro, alltså):
    http://web.friskissvettis.se/default.aspx?mid=2570

  2. jag håller helt med dig om förening a!

    har närstuderat schemat.
    tänkte man kan ta tre månaders träning.
    på sommaren vill jag vara ute 🙂

  3. Vad spännande det låter! Lycka till med allt!


Kommentera

