jag känner lycka

är sedan igår på en gård vid en sjö och en fårhage.

mitt i spenaten i sverige.

det är vackert så hela magen blir gladvarm.

människorna här är lika vackra.

gourmetmat. naturvackert. bästvänner.

jag är lycklig idag 🙂

trevlig midsommar!

Published in: on fredag 25 juni 2010 at 12:32  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2010/06/25/jag-kanner-lycka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej, läste ett gammalt inlägg hos dig om din onda fot och Mortons. Hur har det gått för dig? Jag har nämligen själv problem och får ingen hjälp av sjukvården…

    • jag har jätteproblem och värk i fötterna. jag fick aldrig någon hjälp. de sa att jag inte hade mortons för hade jag haft det hade jag inte kunnat gå på foten 🙂

      jag ringde runt till ortopedtekniker, bland annat efter en del tips här på bloggen men fick 0 napp.
      jag bröt småben i foten ett par gånger.

      till sist råkade jag gå förbi ett ställe i stockholm där de i fönstret skröt att de var bäst så jag gick in där och lät göra sulor.

      nu är det mycket bättre.
      fortfarande har jag ont. men det är uthärdligt så länge jag inte behöver gå och stå mycket 🙂

  2. ”där jag berättar att en magnetröntgen den 15:e december inte hjälper då de brutna benen vid den tiden redan är läkta”
    Hur fick du reda på den informationen?
    Vill hemskt gärna veta det!
    M.v.h.
    Amanda


Kommentera

