vart tog hösten vägen?

sitter lite morgonförsenad och funderar på vad som hände med hösten.

just nu tokbantar jag igen. på det där knasiga viset som jag gjorde för ett par år sen.

allt är som vanligt.

jag jobbar för mycket. är ständigt trött. mår bra. för tjock. ont i fötterna.

äsch jag måste hoppa in i duschen och dra till jobbet…

Published in: on onsdag 8 december 2010 at 7:15  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2010/12/08/vart-tog-hosten-vagen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Antingen så tokbantar man, eller så kör man motorcykel. Du kan icke göra både ok!

    Nåja.

    Om inte annat så önskas en god jul, gott nytt år och god fortsättning redan nu – och en solvarm påsk!

  2. hehe tack badgear!
    tack för dina spännande rapporteringar.
    jag smyger i kulisserna och läser även om jag inte kommenterar 🙂
    ha det bäst goodgear!


Kommentera

