trogen. som fan.

är jag ensam i sverige om att vara trogen?

om jag är tillsammans med en man är jag bara tillsammans med honom.

men frågorna kommer då och då. hela tiden.

lite bus. lite mys. lite krydda. lite kramar.

jag tror att det är något speciellt med julen. så många tankar och jobbiga känslor hos många.

jag har inga moraliska tankar om vad andra gör.
ni får mysa och busa och kramas så mycket ni vill.
men jag vill inte.

jag tackar nej varje gång.
jag har alltid tackat nej.
sluta tjata.

Published in: on tisdag 21 december 2010 at 1:22  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2010/12/21/trogen-som-fan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

