räkna chefen!!

om jag gör en microsyssla som tar 30 sekunder kostar jag chefen under 2 kronor inklusive semester och sociala avgifter.

nya mongot gör samma sak på en timme.

har människan 100 kronor i timmen kostar det 148 kronor inklusive allt.

mongot lär ha högre lön än 100 kronor per timme.

och chefen gnäller på att jag har hög lön!!

frustration!!

Published in: on måndag 7 februari 2011 at 7:35  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/02/07/rakna-chefen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej! Hur fick du din diagnos hypotyreos/hashimotos? visade det direkt på blodproverna?

  2. hej camilla.

    det tog 25-30 år innan jag fick hjälp.
    då var jag urdålig och det visade sig på första blodprovet. De tog TSH och T4.


Kommentera

