veckan

i tisdags blev jag så arg så jag trodde att jag skulle få hjärnblödning. jag blev tvungen att åka hem för jag var nära att tappa självbehärskningen.

har fortfarande migränliknande huvudvärk sedan dess.

tänk att man kan bli så arg! men så har jag retat mig ett år också. behövde väl en explosion 🙂

efter jobbet idag ska det susas iväg till 08-land.

jag hoppas på fint väder så man kan ta en kameratur.

Published in: on fredag 18 februari 2011 at 6:43  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/02/18/veckan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

