vildmarksmässan

uj vad folk.

stod i bilkö en timme mellan årsta och mässan, en sträcka på någon kilometer eller tre.

det var fiskemässa och båtmässa samtidigt.

bra mässa var det. det fick bli dagens motion. man får ihop en massa steg på en mässdag 🙂

nu godaste snabbmaten

 

Published in: on lördag 12 mars 2011 at 7:14  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/03/12/vildmarksmassan-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLämna en kommentar

  1. Cafe con leche är min snabbmat, och så går det att knycka apelsiner på cykelturer. Och nu precis har jag flyttat in i lägenheten där jag ska bo till i sommar – känns helt fantastiskt kul efter kappsäcks- och bunkerboende i ett par veckor. Gissa om jag känner mig happy happy just nu. +20 idag, och jag börjar återigen känna mig odrägligt bortskämd. Oh joy. Kram.

    • å badgear du hade det bättre innan tråk-beskedet. den positivism som bara strålar ut här sprids så det känns i magen. kram tebaks!

  2. har haft samma trötthetssymptom och blivit feldiagnostiserad av läkare sen jag var 17, under tio år blev ja behandlad som deprimerad o knaprat deras knark. Nu tar jag levaxin som egentligen hjälpen tack o lov.. men bara liiiiite.
    Träffat massa olika alternativa beh. MEn inget har varit så bra som Kinesiologi, du kan läsa om det i min blogg.

    http://livaro.wordpress.com/2011/03/02/kinesiologi/

    kika där o skriv gärna mer om hur din hälsa utvecklas.. ja e nyfiken.

  3. livaro jag är glad för din skull att du har hittat kinesiologin! hittar du någon bra, någon välutbildad kommer du att få må riktigt bra igen. jag önskar dig allt gott. har man haft en av de här hemska sjukdomarna är man värd att må fint igen 🙂

  4. Tack så mycket! Din blogg är så härlig! Kör du med andra alternativa behandlingar nu och hur mår du? Jag är nyfiken 🙂

    Allt gott

  5. det tog nästan trettio år innan jag fick hjälp så jag hann bli rätt sjuk. det tar ett tag att pigga på sig.
    tyvärr får jag inte den medicin jag vill ha.
    men nu är det skapligt bra även om jag har många symtom kvar. jag går och står och jobbar även om jag är hemskt trött.
    jag går för en duktig näringskunnig och får efter håranalyser behandling. att balansera upp kroppen har hjälpt mycket.


Kommentera

