stänga en dörr, öppna en ny

hur ska man tackla livet?

just nu vill jag bara stänga en dörr och öppna en ny.
det ska jag göra också. i ett speciellt fall.

men jag kommer på mig själv och tänker att jag väl är medelålders.

har jag inte stängt en väldig massa dörrar och öppna en väldigt massa nya vid det här laget?

är det inte dags att byta beteende?

min metod funkar ju inte.

jag kör ju bara ett nytt varv på samma race.
men i andra miljöer och med andra människor.

flyr jag hela tiden?
är det det jag sysslar med?

eller hittar jag bara inte hem?

hm. tankar i natten.
borde ha druckit lite vin för då brukar jag hitta lösningar  🙂

synd att jag alltid glömmer bort att dricka vin!
eller bra.
för vin kan bli sentimentalskvalp 🙂

Published in: on onsdag 8 juni 2011 at 9:56  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/06/08/stanga-en-dorr-oppna-en-ny/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

