ostlycka

var i stockholm idag och försökte sälja in mig på arbetsmarknaden.

tyckte att jag borde få en annan belöning än bara parkeringskostnaden på 221 kronor.

så jag gick ner i hötorgshallen och gick till favvostället:
ostdisken ostdisk.

köpte en bit famous five. kan det vara världens godaste ost?

Published in: on måndag 11 juli 2011 at 1:45  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/07/11/ostlycka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Önskar dig en fin sommartid, om inte annat så får du åka ner till Sandhammaren och titta på havet. Vattnet ska vara otjänligt enligt EU standard, men vem bryr sig när man står där och ser ut över havet..var där förra helgen och myste.

  2. ja himlarns vad jag vill ner till skåne!
    blev ju så otroligt förälskad i landskapet och folket när jag var där och susade runt en vid mitt första besök.
    då hade jag via facebook kontakt med min egen lilla stigfinnare som fick berätta om sevärdheterna 🙂
    tyvärr hann jag inte så många på två dagar.

    tänk om jag kunde få jobbet jag vill ha så att jag har några dagar för mig själv att susa runt i skåne på. vore fantastiskt.

    sandhammaren glömmer jag aldrig 🙂

    • Då håller jag tummarna för att du får jobbet du vill ha. Det vore trist om du inte fick mer sommartid i skåne. Kanske med motorcykeln?

      Jag var nyligen en vecka i Stockholm (uppväxt där), men jag kan inte säga att det var särskilt mycket som lockade mig att stanna kvar, även om det var himla trevligt att träffa så många vänner från förr. Men än har jag inte blivit tillräckligt gammal för att ångra mig..det kanske kommer..

      Kommer du söderöver i sommar så kanske man kan hinna med och ses, sånt kan vara trevligt över en falafel eller nåt på en sanddyn med hav i blicken.

      Ha det riktigt gott, och ta hand om dig.

      • nu verkar det inte bli något mer ledigt, men den som lever får se.

        jag kör igång och jobbar redan på måndag – men jag har fortfarande inte fått något jobb. det är bara ett inhopp just nu där de är lite överbelastade.

        det vore jätteskoj att ses.
        hör absolut av mig om jag skulle få till några dagar att åka söderöver på 🙂


Kommentera

