rackarns bänkskiva!

igår kväll slet jag järnet med att slita bort en bänkskiva i köket.
tydligen är jag en mästare på att silikona fast bänkskivor 🙂
men så ringde jag ju en silikonmästare innan jag satte fast den också.

precis innan jag blev riktigt skitförbannad fick sonen göra skivans sista dödsryck.
hade fått loss den överallt – ändå satt den fast!

man kan säga som så:
är det något jag kunde öva lite på så är det tålamod! 🙂

Published in: on onsdag 20 juli 2011 at 7:06  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/07/20/rackarns-bankskiva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

