håret växer

tror att jag kommer att få mitt hår tillbaka.

det sticker ut små nya hårstrån överallt på skallen.
genom långa håret.
ser inte klokt ut.

jag mår bra.

det känns som att jag längtar efter träning.
det vore kul om jag kunde göra något – vad som helst – utan att bli så trött att jag måste sova flera timmar.

har kanske alldeles för lite energi än så länge.

jag tror att den här erfa-medicinen kommer att visa sig vara superbra 🙂

naturligt sköldkörtelhormon kanske är da shit?

Published in: on onsdag 12 oktober 2011 at 6:21  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/10/12/haret-vaxer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

