vikten sjunker sakta nu

kan det vara möjligt?
att vikten faktiskt sjunker?

trots att jag varit på marknad och köpt en låda havrebollar som jag ångestfullt har moffat i mig.
jag åt trettio havrebollar alldeles själv.
det måste vara vidrigt mycket dåligt fett, socker och kokosflingor i det för lådan var tung.

ändå sjunker vikten liiiite hela tiden.
kan det vara möjligt att min kropp kommer att göra sig av med fettet?
har min kropp hittat ett sätt att förbränna fettet?

nu blir jag riktigt nyfiken.
och lite laddad.
för om jag nu ställer mig på min crosstrainer och jobbar på lite:
kommer jag då att, förutom få tillbaka lite flås, kunna hjälpa till med fettförbränningen genom att låta kroppen jobba?

för om så är fallet kommer jag att få kickar.
för då tickar belöningssystemet in.
att få resultat när man jobbar gör det lite lättare än att jobba när kroppen bara dummar sig och blåvägrar att släppa fett.

samma fråga igen:
är erfa thyroid en mirakelmedicin?
i så fall är det extra vidrigt det svensk sjukvård gör med oss sköldkörtelsjuka!
den medicinen som rekommenderas, levaxin, gjorde mig ännu sjukare.

jag köper den naturliga sköldkörtelhormonen på nätet.
det kostar jättemycket. men det får det vara värt så länge jag kan jobba ihop pengarna.

Published in: on måndag 17 oktober 2011 at 5:37  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/10/17/vikten-sjunker-sakta-nu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

