8 kg har ramlat av!

ofattbara 8 kilogram har ramlat av min kropp utan att jag har gjort ett enda skvaddevitten.
på bara 50 dagar. knappt två månader.

eller jo, jag har ju köpt naturligt sköldkörtelhormon.

jag har i alla år hävdat att jag inte äter som jag ser ut!
och jag har nog bannemig alldeles alldeles rätt! 🙂

tänk om jag kommer att bli normalviktig?
eller att i alla fall lite till ramlar av?
uj vad det skulle vara skönt efter alla dessa års eviga kamp mot övervikten!

*lycklig*

Published in: on fredag 11 november 2011 at 8:16  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/11/11/8-kg-har-ramlat-av/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. 🙂


Kommentera

