när erfa sinar i förråden…

ajjjj!

har inte kunnat beställa erfa på ett tag.
oj vad kroppen värker!

kan bara ta en tablett om dagen och nu har jag bara tre tabletter kvar.

hade glömt att det gjorde så sjukt ont i fötterna dygnet runt.
varje steg, varje vila är en plåga.
med mer erfa i kroppen känner jag ingen smärta.

får vätskepåsar här och där på kroppen nu.
fötterna som varit som skulpterade blir svullna och fula igen.
ansiktet blir plufsigare med påsar runt ögonen – ja i hela ansiktet.

humöret dalar och tårarna svämmar över allt som oftast och jag känner mig såååå olycklig.
med mer erfa i kroppen förstår jag inte alls varför jag brukade böla.

höstens viktminskning har avstannat i takt med utfasningen av naturligt hormon.
det blev -9 kilo i höst.
inte illa pinkat alls av en hypotyreosare! 🙂

hoppas att nya sändningen kommer nu denna vecka, annars får jag stå ut tills nästa vecka.

jag längtar sjukt mycket efter medicinen.

jävla svensk skitsjukvård som inte kan ge mig det jag behöver!!

jag har ont! jag mår skit! erfa thyroid – kom hit! 🙂

Published in: on torsdag 29 december 2011 at 7:10  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2011/12/29/nar-erfa-sinar-i-forraden/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej vännen! Tänkte önska dig ett riktigt fin avslutning på året och ett fantastiskt 2012.

    Så jag hoppas du får din erfadarling jättesnart.. 🙂

    • gott nytt år kära goodgear!

      hoppas att det nya året blir ett roligt och njutbart år för dig.

      kram! / solen

  2. Önskar också jag kunde få tag i erfa thyroid. Hälsningar med Hypo 1 & 2.

    • det får du om du letar jennie.
      det tog för lång tid innan jag beställde.
      tänk bara på att du riskerar din hälsa när du handlar på nätet.
      kram! / solen


Kommentera

