livet är tufft

livet är tufft och jag är grymt bra på att springa på minor.

men kroppen sköter sig rätt bra och tappar vikt.

börjar nu sukta efter övre normalviktsgränsen.

ska bara plocka upp den ständigt borttappade sugen 🙂

Published in: on söndag 19 februari 2012 at 2:13  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2012/02/19/livet-ar-tufft-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej, jag började ta Erfa thyroid förra våren och har ännu inte kommit upp i rätt dos… Inte lätt detta med sköldkörtelproblematik! Har inte läst allt du har skrivit men undrar hur mkt du tar, dvs dos, för att må bra – eller rättaresagt så bra det nu går? Lycka till med fortsättningen av din ”vikt o måenderesa”.
    Kram Anneli

  2. Hej på er båda två! Jag vill jättegärna komma i kontakt med er båda. Jag bor utomlands och ska precis börja med Erfa men detta med dosering är ju så svårt. Jag är trebarnsmamma med tvillingar på två år och med fötter som inte fungerar är livet mer än tufft. Snälla, maila mig så kanske vi kan peppa varandra. Kram på er. Maria Min mail: joergen71@gmail.com


Kommentera

