minus femton kilo

svårt att förstå
minus femton kilo sedan den tjugonåntingde september!

jag har moffat vin, semlor, godis och massor av god mat.
så det är inte så att jag har bantat.

det är bara något som funkar i kroppen med erfa.
jag är väldigt nyfiken på vart vikten ska stanna.
den kommer att stanna där mitt matintag möter min energiförbrukning.

just nu befinner jag mig 1,5 kilo från högsta normalvikt enligt bmi.
det ska tilläggas att bmi är applicerbat på mig.

jag har fort farande rätt mycket fläsk på kroppen så jag har mycket att gå ner fortfarande – om kroppen vill.

alldeles strax har jag gått ner 40 kilo sammanlagt… 🙂
alldeles strax.

Published in: on lördag 10 mars 2012 at 5:34  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2012/03/10/minus-femton-kilo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Heja! 🙂

  2. Jag läste tidigare att du inte vill avslöja hur du får tag på Erfa. Jag har varit sjukskriven 3 år pga hypothyreos typ II som jag inte får ordning på. Jag skulle därför verkligen vilja testa Erfa, du får gärna skriva privat till mig hur du får tag på det. Min mail är vintertyst på gmail.

    Vänliga hälsningar
    Sten


Kommentera

