längtar tillbaka

längtar tillbaka till bloggen.

har bara så rackarns mycket sorg jämt så det känns som att jag bara gnäller och gnäller.
fast det här kanske är en gnällblogg?

det är otäcka cancern.
det är barn som far illa.

ändå har jag hittat mycket sol.

erfa hjälper mig mycket.

jag får inte ner vikten mer.
jag ligger och pendlar på 78-82 kilo
min högsta normalvikt ligger på 77 kilo enligt bmi
(bmi verkar funka på mig)

att jag inte får ner vikten beror på att jag stressäter
har ätit en massa skräp
det är så jag gör när jag har hjärtesorg för mig, barn och omgivning.

nu har jag gnällt nog för idag.

jag ska kika på jobbet en stund och sen ger jag upp och lägger mig och ska sova så gott.

ps.
kom på en sak.
jag har blivit så sjukt sporrad av bloggen förut.
och av snälla du som har tittat in och läst
tänk om jag skulle ge mig den på att åtminstone komma ner och studsa på 75 kilo?
då har jag ju i alla fall varit där och känt på 75an…

Published in: on söndag 10 juni 2012 at 9:49  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2012/06/10/langtar-tillbaka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Du kan klara det! bit i det sura äpplet och kör!! Jag vet hur det känns, men när du väl är nere på 75 kommer det att vara värt det!


Kommentera

