önskedröm

haha vilken önskedröm att förbränna 257 kilokalorier som jag skrev i lördags 🙂
det handlar snarare om runt 60 kalorier jag förbrände.

sorry men jag har tydligen helt tappat kaloriräkningen.
hade inte en tanke på att jag såg på fel siffra.
tanken slog mig inte ens att det var helt orimligt att förbruka 257 kilokalorier på 20 minuters slow motion träning.
jag som brukar kunna avgöra vad som är rimligt eller ej när det gäller siffror.

i alla fall…
hoppade upp på crosstrainern en tjugominuters igår med.
slow motion.
hög puls. svett. spagettiben, hård andning.

skönt det var att dra ut vaderna ännu mer på crosstrainern. de är inte alls lika stumma av kramperna längre och smärtan avklingar sakta. skönt!
fortsätter att mata på med magnesium och det verkar få kramperna att släppa.

och 67 förbrända kalorier, inget annat! 🙂

Published in: on måndag 2 juli 2012 at 5:51  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2012/07/02/onskedrom/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

