jag är NORMALVIKTIG enligt bmi! :-)

trodde aldrig att jag skulle få säga de orden.

mina ord har alltid varit överviktig, fetma och extrem fetma.

jag rullar ordet normalviktig på tungan om och om igen. så gott!

42 kilo ned. drygt 35 % viktnedgång.

vad många års kamp. tänk att det var möjligt.

jag är i topp på bmi normalvikt vilket gör att jag kan glida ner 13 kilo till utan att hamna under normalvikt.

mission one completed. check!  🙂

Published in: on lördag 7 juli 2012 at 10:44  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2012/07/07/jag-ar-normalviktig-enligt-bmi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Grattis måste jag säga. Skönt för dig. Jag kämpar fortfarande mot övervikten och hyptyreosen. Hoppas att jag också snart kan uttrycka att jag är normalviktigt //En tjej med samma problem som du

    • det har tagit mig nästan sex år att gå ner i vikt till normalvikt.
      jag ser inte det minsta smal ut för jag har inte gått ihop fullt ut. det kommer att ta tid.
      ge inte upp. du fixar allt du vill. det kan ta en jäkla tid. men det går.
      det tog 25-30 år innan jag fick hjälp.
      och sen ytterligare sex år för att komma hit.
      det är fortfarande lång väg kvar för mig.
      all lycka till som finns! 🙂

  2. Hej. Är just nu inne på att handla på nätet men jag är lite rädd att det ska bli helt galet fel. Var har du handlat och hur vet du hur mycket du vågar ta. Äter idag Levaxin och Lio.. Slutar man med de då ??


Kommentera

