hej bloggen! :)

BMI 23,3

Skitvikt = minus 46,6 kg

mammas kjol

det var ett tag sen jag bloggade.
kanske ska ta och försöka lite igen.
det skulle nog göra mig gott! 🙂

har hållit vikten i drygt 1,5 år plus minus fem kilo så jag är en liten bit på väg mot att vara viktstabil.

just nu går jag ner lite till i vikt och jag har ett drömmål. det är att ha gått ned 50 kilo jämnt.
det är en liten bit kvar.
men kanske, kanske kommer jag dit.
vill så gärna.

kommer just ur rörigheter som vanligt i mitt liv så nu gäller det att balansera både vikt och livet.
så att det blir lugnt inombords.
dags att satsa på mig. igen.
tjatigt. jag vet.
men kanske är jag liiiite klokare nu? 🙂 🙂

Published in: on fredag 9 augusti 2013 at 7:00  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2013/08/09/hej-bloggen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

