förbättring?

kanske det.

har slutat med män.
jag verkar inte vara kompatibel med män.
urvalsfunktionen trasig.
det blir bara fyllor, elände och otrohet.
inte från mig.

jag behöver balansera upp mig.

inom yrket är jag i samma sits.
jag är duktig på jobbet.
blir trakasserad av människor som är mina kollegor.
jag blir lämnad med en viktig uppgift som jag sköter utan stöttning från chef eller kollegor.
och jag bara gör det fast jag blir mobbad, utesluten och idiotförklarad av vissa kollegor.
och sen byter jag jobb.
och där blir det likadant.

vikten.
där skiljer det sig. för jag är normalviktig.
när jag snaskar till och väger 73-74 känner jag mig tjock.
vid 70-71 kg känner jag mig mallig och slank.
vilken skillnad mot när jag vägde över 120!

Published in: on lördag 7 december 2013 at 3:50  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2013/12/07/forbattring/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Halloj, åren går o vi blir bara snyggare 🙂 Även om din ena bloggning säger tjosan och nästa ajaj så är det bara till det bättre. Hoppas och tror jag.
    Ser ju jättebra ut! Grattis kvinna!
    Fast det var ju inte därför jag är här, jag diskuterade något ur min blogg med en kompis som varit med, så jag satte mig ner och började nästla mig igenom vad som finns där. Alltför mycket, och så alla bloggare jag egentligen saknar, några som försvunnit o några som finns kvar. Fint att du var kvar.
    Önskar dig allt gott, hoppas vi hörs av i framtiden.
    Kram kamrat! 🙂

    • men du så skoj! hej! 🙂
      härligt att höra ifrån dig!
      har varit inne och kollat ibland om du är kvar eller inte.
      det såg rätt öde ut.
      hos mig går det framåt. drömmen om att bli normalviktig fixade jag.
      nu är jag på det där med träning.
      det roliga är att det funkar.
      det tråkiga är att det tar sån överväldigt lång tid. precis som med vikten haha!
      stor varm kram på dig! 🙂

  2. Bara resten av livet kvar att träna och vara glad på 🙂 God fortsättning på dig!


Kommentera

