glad och mår bra

tittar in i bloggen någon gång och känner lite längtan efter att skriva och läsa och delta.

livet har blivit så pass bra så jag tror dock att jag väljer att leva i stället för att blogga.

vikten ligger bra. inte där jag vill men bra 🙂
pendlar mellan 70 och 73 kg och det ger mig ett bmi på 22,8-23,8

jag är mer än nöjd.
för jag insåg nyligen att jag har gått ned drygt 43% av min värstavikt.
och jag håller vikten sen knappt två år.

jag kanske aldrig kan bli ödmjuk inför livet.
för jag har blivit både spegelapa och väldigt uppmärksamhets-törstande.
jag får komplimanger och uppmärksamhet men tydligen vill jag ha mer.

men jag är oerhört tacksam.
för alla nya vänner.
och för alla gamla vänner.
för alla skratten som så gott varenda dag bjuder på.
för att jag har roligt.
för att telefonen ringer igen.
för att jag tycker om människor.
och för att de tycker om mig.
för att jag kan få känna mig fin och snygg igen.
fast min kropp ser för jävlig ut.

och det här med att köra hoj…
sanslöst skoj! 🙂

puss och kram livet! ❤
lavv jo!

 

Published in: on torsdag 8 maj 2014 at 9:44  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2014/05/08/glad-och-mar-bra/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

