Bakslag

Har svårt att förstå

Varför det helt plötsligt ska bli bakslag

Jag exploderar i vikt

Det verkar vara mest vätska

Jag ser inte klok ut!

Efter 2,5 år på normalvikt

Jag kan inte stoppa knaset

image

Published in: on fredag 27 mars 2015 at 1:28  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2015/03/27/bakslag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. För fasiken människa! Solen går upp och solen går ner.
    Månen skiftar i storlek, stjärnhimlen synes variera.

    Solen inom dig, emellertid; är alltid redo att bära dig – snart
    nog blänker den till!:). Om inte redan.

    Förvisso är jag bara en tillfällig besökare på din blogg – fann
    den via Badgears – och har enkom läst några få inlägg, men
    det har räckt för att säga dig att:

    Solen går upp, och solen går ner. Månen skiftar i storlek,
    stjärnhimlen synes variera. Solen inom dig blänker snart
    nog till igen.:). Om inte redan.

    (För egen del – vassegod! – testar jag under maj månad med
    att under fm, fram till ca 12-snåret, att enbart äta kokta
    grönsaker och lite kokt potatis i tomatkross, med buljongtärning –
    ja, en slags grönsakssoppa a la Harvey Diamonds koncept.
    Plus vatten och vitamintillskott.
    Utgångspunkten är att det ska dränera kroppen på överflödig
    vätska & skräp. Om det funkar så bra som jag tror, så är
    det inte omöjligt att jag återkommer med ett tillfälligt besök
    härstädes om några veckor.)

    Soliga hälsningar!:).

  2. tack för peppen! 🙂
    och för tipsen! 🙂
    lycka till och hoppas att det går vägen med den kostomläggning du gör!
    jag äter i regel något till frukost och något till lunch, inte så noga vad.
    på kvällen äter jag en skapligt stor smothie gjord på 9-11 gröna grönsaker, citron, gurkmeja och svartpeppar.


Kommentera

